Ja nüüd see pikk ja igav jutt, mida Sa lugeda ei taha ja viitsi, kuid enne ostu sooritamist oleks siiski vaja ostutingimustega tutvuda. 🙂
ÜLDTINGIMUSED
- Käesolevaid müügitingimusi reguleerib Digris Disain OÜ (edaspidi Digris), registrikood 14319627, Tammiku põik 1-12, Rae vald, Harjumaa, Eesti.
- Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest www.digris.ee ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid (võlaõigusseadus (VÕS), tarbijakaitseseadus (TKS) ja teised õigusaktid).
- Digris jätab endale õiguse muuta e-poe müügitingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitame e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
- Edasimüüjate toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda nende jaekauplustes ja e-poodides Digris e-poe www.digris.ee kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.
LEPINGU SÕLMIMINE
- Digrise ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Digris Disain OÜ arvelduskontole.
- Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita.
Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse kahe (2) päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
HIND
- Digrise e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud tootelehtedel. Kõikide toodete hinnad on esitatud eurodes.
- Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind.
- Tellimusele lisandub Sinu poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu.
- Digris jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse e-poes www.digris.ee.
- Digris ei ole käibemaksukohuslane, mistõttu hinnad ei sisalda käibemaksu.
TOODETE SAADAVUS
- Digris teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige.
- Kui oled tellinud toote, mis on tegelikult otsa saanud, siis võtame Sinuga esimesel võimalusel ühendust ning lepime kokku kõige sobivama lahenduse.
TELLIMUSE VORMISTAMINE
- Vali meelepärane toode ja lisa see ostukorvi
- Ostukorvis saad tooteid juurde lisada, kustutada ja muuta
- Tellimuse vormistamiseks vajuta nuppu „Maksma“, seejärel vali sobiv transport
- Pärast vajalike andmete sisestamist suunatakse Sind makseviisi valiku lehele
- Tellimus loetakse edukalt sooritatuks, kui oled makse sooritanud
- Teatise tellimuse kinnitusega saadame Sulle e-mailile
- Juba kinnitatud tellimuse tühistamise või muutmise soovi korral võta palun meiega ühendust info[at]digris.ee või helista numbril 5349 0519
TELLIMUSE EEST TASUMINE
- Digrise e-poes sooritatud ostude eest tasutakse 100% ettemaksuna. Tellimuste eest saab tasuda läbi Montonio makselahenduse.
- Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas.
- Kui Sa ei oma maksmisviiside valikus toodud pankades kontot, siis palun vali makseviiside seast “Pangaülekanne”. Nii saad tasuda arve alusel, mis saadetakse Sinu e-maile, mille oled tellimuse vormistamise andmetesse sisestanud.
PAKI KOHALETOIMETAMINE
- Kuna me teame, et soovid pakki ruttu-ruttu kätte saada, siis anname endast parima, et see võimalikult kiiresti Sinuni jõuaks.
- Kuid tea, et e-poes olevate toodete tellimuse vormistamisest pakiautomaati jõudmiseks võib kuluda 3 kuni 5 tööpäeva.
- Eritellimuse puhul võib postitamiseni kuluda isegi kuni 7 tööpäeva.
- Pakiautomaati tellides postitame tavaliselt paki 3 kuni 7 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamise päevast.
- Pakiautomaati tellimise teeb mugavaks nende head asukohad, pikad lahtiolekuajad ning järjekordade puudumine.
- Paki saabumisel Itella SmartPOST või OMNIVA pakiautomaati, tuleb Sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles antakse Sulle teada pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
- Itella SmartPOST ja OMNIVA pakiautomaadi teenuse hind on alates 3€.
- Alates 115€ suurusest ostukorvist, on paki saatmine Sulle tasuta.
- Tasuta paki saatmine ei kehti soodustuste ja muude kampaaniate ajal.
100% TOOTE TAGASTUSGARANTII
Digrise e-poest ostetud tooteid on Sul võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Tagastamiseks edasta meile kirjalik avaldus e-posti aadressile info[at]digris.ee või helista numbril 5349 0519. Avalduses palume märkida ostu sooritaja ees- ja perekonnanimi, tellimuse number ning ostu kuupäev.
Digris kannab Sulle raha tagastatud toote eest üle samale kontole, millelt ost sooritati. Raha tagastatud toote eest hüvitame 1-3 tööpäeva jooksul alates toote jõudmisest Digrisele. Toote saad tagastada Itella SmartPost või OMNIVA vahendusel Digris Disain OÜ nimele 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest.
Tellitud toote tagastamisel juba tasutud transpordikulu ei tagastata. Samuti ei kuulu tagastamisele “metsapositiivne tellimus”.
Toote tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).
- Tagastamisele ei kuulu eritellimusel tehtud tooted (nt nimeline või erilahendusel valmistatud kiik, kaisulapp jm sarnased tooted).
- Tagastamisele ei kuulu mistahes kampaania- või soodustooted.
Tagastatava toote seisukord:
- Tagastamisele kuuluv toode ei tohi olla kahjustunud.
- Tagastamisele kuuluv toode ei tohi omada kasutamise märke.
- Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Digrise või toote mittesihipärasest kasutamisest, on Digrisel õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine sinu poolt toote eest tasutud ning sulle tagastamisele kuuluva summaga.
- Tasaarvestamiseks teavitame Sind edastades sellekohase avalduse Sinu e-postiaadressile.
- Digrisel on õigus kasutatud ja kahjustatud toote tagastamisel tasaarvestusest loobuda.
VAIDLUSTE LAHENDAMINE
- Oleme alati Sinu poolt ja anname endast parima, et kõik probleemid ja mured saaksime lahendatud läbirääkimiste teel.
- Palun kirjuta meile info[at]digris.ee, kus märgi ära tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
- Murest võid alati julgelt teada anda ka telefoni teel helistades numbril 5349 0519.
- Sul on alati õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti kaudu tarbijavaidluste komisjoni (https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon).
- Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest. Sa saad alati tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Õigustega saad lähemalt tutvuda ka https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/tarbija-abimees.
VASTUTUS JA VÄÄRAMATUD JÕUD
- Digris ei vastuta Sulle tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohale toomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Digris ei saanud mõjutada ning mille saabumist Digris ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
- Digris ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast toote üleandmist vedajale.
PRIVAATSUS
Isikuandmete kasutamine
Digrise veebilehte kasutades annad nõusoleku oma andmete töötlemiseks kooskõlas käesolevate privaatsustingimustega.
Digris kogub veebilehe kaudu alltoodud isikuandmeid alljärgnevatel viisidel:
- kasutaja e-posti aadress – liitumine meililistiga või e-kirja saatmisel;
- kasutaja nimi, aadress, telefon, e-posti aadress, soetatud toode, kogus, hind, kuupäev – ostu sooritamisel;
- veebilehe külastatavuse statistika.
Isikuandmete edastamine kolmandatele isikutele
Kolmas isik on Digrise lepingu- või koostööpartner, kes töötleb isikuandmeid ja kelle toote või teenuse abil pakub Digris Sulle teenuseid. Digris kasutab igapäevaseks tegevuseks kolmandaid isikuid, kes pakuvad:
- makselahendusi (pangad, maksete vahendajad),
- toodete transporti,
- veebilehe IT-tuge,
- veebilehe majutus,
- veebilehe kasutusstatistika kogumist,
- e-kirjade edastamist ja haldamist,
- raamatupidamistarkvara kasutamist,
- kliimapositiivsust ja süsinikuneutraalsust*.
Kasutajana annad nõusoleku edastada makeitneutralile oma andmeid (nimi, e-mail, MIN ost). Seda juhul, kui oled märkinud ära nõusoleku muuta tellimus süsinikuneutraalsemaks (metsapositiivne tellimus).
Makeitneutral kinnitab, et kasutab Sinu andmeid vaid tellimuse täitmise teavituste edastamiseks.
Isikuandmete säilitamine ja turvalisus
Digris säilitab isikuandmeid nii kaua, kuni see on eesmärgi täitmiseks või seadusest tulenevalt vajalik. Digris e-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega. Digris kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus.
TINGIMUSTE MUUTMINE
- Digrisel on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada.
- Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.digris.ee.
- Kui Sa edastasid oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Digrise ja Sinu vahel tekkinud õigussuhtele Sinu poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesoleva lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti.
Tubli, et läbi lugesid!