fbpx
Sisse logides ostukorv -5% soodsam. Tasuta tarne alates 90€.

Ostutingimused

Ja nüüd see pikk ja igav jutt, mida sa lugeda ei taha ja viitsi, kuid enne ostu sooritamist oleks sul siiski vaja ostutingimustega tutvuda. 🙂

ÜLDTINGIMUSED

  • Käesolevaid müügitingimusi reguleerib Digris Disain OÜ (edaspidi Digris), registrikood 14319627, Tammiku põik 1-12, Rae vald, Harjumaa, Eesti.
  • Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad e-poest www.digris.ee ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid (võlaõigusseadus (VÕS), tarbijakaitseseadus (TKS) ja teised õigusaktid).
  • Digris jätab  endale õiguse muuta e-poe müügitingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muudatustest teavitame e-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.
  • Edasimüüjate toodete valik, hinnad ning allahindlused võivad erineda nende jaekauplustes ja e-poodides Digris e-poe www.digris.ee kaubavalikust, hindadest ning allahindlusest.

LEPINGU SÕLMIMINE

  • Digris ja kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Digris Disain OÜ arvelduskontole.
  • Tooteid enne müügilepingu jõustumist ei broneerita.
    Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse kahe (2) päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

HIND

  • Digris e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud tootelehtedel. Kõikide toodete hinnad on esitatud eurodes.
  • Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel ära toodud nii uus hind kui ka mahakriipsutatult vana hind.
  • Tellimusele lisandub sinu poolt valitud tarneviisile vastav kohaletoimetamise tasu.
  • Digris jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse e-poes www.digris.ee.
  • Digris ei ole käibemaksukohuslane, mistõttu hinnad ei sisalda käibemaksu.

TOODETE SAADAVUS

  • Digris teeb kõik võimaliku, et e-poes märgitud laoseisud vastaksid tegelikkusele, kuid võib tekkida olukord, kus tootelehel märgitud laoseis ei ole õige.
  • Kui oled tellinud toote, mis on tegelikult otsa saanud, siis võtame sinuga esimesel võimalusel ühendust ning lepime kokku kõige sobivama lahenduse.

TELLIMUSE VORMISTAMINE

  • Vali meelepärane toode ja lisa see ostukorvi
  • Ostukorvis saad tooteid juurde lisada, kustutada ja muuta
  • Tellimuse vormistamiseks vajuta nuppu „Maksma“, seejärel vali sobiv transport
  • Pärast vajalike andmete sisestamist suunatakse sind makseviisi valiku lehele
  • Tellimus loetakse edukalt sooritatuks, kui oled makse sooritanud
  • Teatise tellimuse kinnitusega saadame sulle e-mailile
  • Juba kinnitatud tellimuse tühistamise või muutmise soovi korral võta palun meiega ühendust info[at]digris.ee või helista numbril 5349 0519

TELLIMUSE EEST TASUMINE

  • Digris e-poes sooritatud ostude eest tasutakse100% ettemaksuna. Tellimuste eest saab tasuda  läbi Maksekeskuse.
  • Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas.
  • Kui sa ei oma maksmisviiside valikus toodud pankades kontot, siis palun lisa enne tellimuse kinnitamisest kommentaaride lahtrisse meile teade “Soovin arvet”. Seejärel kinnita tellimus ning hetkel, mil süsteem suunab pangalinkidele tasuma, katkesta protsess.  Meie näeme sinu tellimust ning esimesel võimalusel edastame sulle arve tasumiseks juba tavalise ülekandena sulle sobivast pangast.

PAKI KOHALETOIMETAMINE

  • Kuna me teame, et soovid pakki ruttu-ruttu kätte saada, siis anname endast parima, et see võimalikult kiiresti sinuni jõuaks.
  • Kuid tea, et e-poes olevate toodete tellimuse vormistamisest pakiautomaati jõudmiseks võib kuluda 3 kuni 5 tööpäeva.
  • Eritellimuse puhul võib postitamiseni kuluda isegi kuni 7 tööpäeva.
  • Pakiautomaati tellides postitame tavaliselt paki 3 kuni 7 tööpäeva jooksul alates tellimuse esitamise päevast.
  • Pakiautomaati tellimise teeb mugavaks nende head asukohad, pikad lahtiolekuajad ning järjekordade puudumine.
  • Paki saabumisel Itella SmartPOST või OMNIVA pakiautomaati, tuleb sinu mobiiltelefonile SMS-teade, milles antakse sulle teada pakiautomaadi asukoht ning uksekood.
  • Itella SmartPOST ja OMNIVA pakiautomaadi teenuse hind on 3€, alates 90€ suurusest ostukorvist, on paki saatmine sulle tasuta

100% TOOTE TAGASTUSGARANTII

Digris e-poest ostetud tooteid on sul võimalik tagastada 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Tagastamiseks edasta meile kirjalik avaldus e-posti aadressile info@digris.ee või helista numbril 5349 0519. Avalduses palume sul märkida ostu sooritaja ees- ja perekonnanimi, tellimuse number ning ostu kuupäev.

Digris kannab sulle raha tagastatud toote eest üle samale kontole, millelt ost sooritati. Raha tagastatud toodete eest hüvitame sulle 1-3 tööpäeva jooksul alates toodete jõudmisest Digrisele. Toode peab olema postitatud Itella SmartPost või OMNIVA vahendusel Digris Disain OÜ nimele 14 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Tellimuse tagastamisel juba kliendi poolt tasutud transpordikulu ei tagastata.

  • Tagastamisele ei kuulu eritellimusel tehtavad tooted (nt nimeline või erilahendusel valmistatud kiik).
  • Tagastamisele ei kuulu mistahes kampaania- või soodustooted.
  • Tagastamine on sulle Eesti siseselt tasuta.

Tagastatava toote seisukord:

  • Tagastamisele kuuluv toode ei tohi olla kahjustunud.
  • Tagastamisele kuuluv toode ei tohi omada kasutamise märke.
  • Kui tagastatav toode (ja toote pakend) on halvenenud ja halvenemine on põhjustatud asjaoludest, mis ei ole tingitud Digrise või toote mittesihipärasest kasutamisest, on Digrisel õigus tasaarvestada toote väärtuse vähenemine sinu poolt toote eest tasutud ning sulle tagastamisele kuuluva summaga.
  • Tasaarvestamiseks teavitame sind edastades sellekohase avalduse sinu e-postiaadressile.
  • Digrisel on õigus kasutatud ja kahjustatud toote tagastamisel tasaarvestusest loobuda.

NB! Toote vahetamise võimalust meile ei ole!  Küll aga saad meile sulle mitte sobiva toote 14 päeva jooksul tasuta tagasi saata ja meie teeme sulle selle eest tagasikande. Uuele lemmikule saad teha uue tellimuse 🙂

VAIDLUSTE LAHENDAMINE

  • Oleme alati sinu poolt ja anname endast parima, et kõik probleemid ja mured saaksime lahendatud läbirääkimiste teel.
  • Palun kirjuta meile info[at]digris.ee, kus märgi ära tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
  • Murest võid alati julgelt teada anda ka telefoni teel helistades numbril 5349 0519.
  • Sul on alati õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseameti kaudu tarbijavaidluste komisjoni (https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijavaidluste-komisjon).
  • Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest. Sa saad alati tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele. Õigustega saad lähemalt tutvuda ka https://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/tarbija-abimees.

VASTUTUS JA VÄÄRAMATUD JÕUD

  • Digris ei vastuta sulle tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohale toomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Digris ei saanud mõjutada ning mille saabumist Digris ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
  • Digris ei vastuta toote kadumise või kahjustumise eest, mis on toimunud pärast toote üleandmist vedajale. 

PRIVAATSUS

  • Digris e-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Digris ei avalda oma klientide andmeid kolmandatele osapooltele.
  • Sinu isikuandmeid, mis on vajalikud kauba kätte toimetamiseks, edastatakse kulleriteenust osutavale ettevõttele üksnes hädavajalikus ulatuses. Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.
  • Digris kohustub mitte edastama registreeritud isikuandmeid kõrvalistele isikutele või kasutama isikuandmeid seaduse või käesoleva lepinguga vastuolus.

TINGIMUSTE MUUTMINE

  • Digrisel on õigus e-poe arengust tulenevalt ning e-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesoleva lepingu tingimusi ja hinnakirja muuta ning täiendada.
  • Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.digris.ee.
  • Kui sa edastasid oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Digrise ja sinu vahel tekkinud õigussuhtele sinu poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesoleva lepingu tingimustes on ette nähtud teisiti.

Nii tubli, et läbi lugesid! Tõtta nüüd julgelt ostlema! 🙂